Konkurencijos analizė
Seo optimizacija – efektyvesniam svetainės funkcionavimui
Neretai tenka pasvarstyti apie tai, kaip būtų galima pagerinti internetinės svetainės randamumą ir padidinti lankytojų skaičių. Nors gana dažnais atvejais nusprendžiama užsisakyti reklamą, tačiau toks sprendimas yra gana trumpalaikis, ir bus efektyvus tol, kol užsakyta reklama bus rodoma. Kur kas geresnius rezultatus gali užtikrinti seo optimizacija, kuri galės dar labiau praplėsti svetainės lankytojų ratą ir pagerinti svetainės rodiklius. Priežasčių, kodėl verta pasinaudoti šia paslauga, yra tikrai nemažai, taigi, apžvelkime pagrindines.
Kodėl verta rinktis seo optimizaciją?
- Visų pirma, ši paslauga leis pakilti į aukštesnes paieškos pozicijas, o tai gerokai padidins lankytojų srautą. Turime sutikti, kad interneto vartotojai peržvelgia tik pirmuosius rastus rezultatus, tačiau ne visada turi kantrybės peržiūrėti antrą, trečią ar dar tolimesnį rezultatų puslapį. Kiekvienos internetinės svetainės savininkas turėtų užsibrėžti tikslą pakliūti į pirmąsias paieškos rezultatų pozicijas, nes būtent tai ir lems geriausius rezultatus;
- Seo optimizacija padės jums įgyti pranašumą prieš savo konkurentus. Visada norima, kad internetinė svetainė būtų aukštesnėse pozicijose nei konkurentų, taigi, seo optimizavimas visada gali būti palankiu pasirinkimu, padedančiu tą pasiekti;
- Dažnai keliamas klausimas, kuo seo optimizacija skiriasi nuo Google reklamos: turime sutikti, kad abu šie sprendimai yra gana panašūs, tačiau seo optimizavimas padeda užtikrinti kur kas ilgalaikiškesnį rezultatą. Būtent tai garantuoja, kad klientų rato plėtimas jums kainuos pigiau;
- Atliekant seo optimizaciją yra parenkami tiksliniai raktiniai žodžiai, pagal kuriuos potencialūs klientai ras jūsų internetinę svetainę. Tai gali garantuoti, kad lankytojai, pasiekę jūsų internetinę svetainę, yra suinteresuoti jūsų siūlomomis paslaugomis arba parduodamomis prekėmis, taigi, didelė tikimybė, kad jie taps jūsų klientais;
- Seo optimizacija gali padėti pakankamai greitai pasiekti aukštesnes paieškos sistemos pozicijas, o vėliau beliks tik palaikyti pasiektus rezultatus. Tai kainuos kur kas pigiau nei pradinis optimizavimo atlikimas, taigi, galėsite sutaupyti.
Jei norite, kad jūsų internetinės svetainės lankomumas taptų kur kas didesnis, ir tai jums nekainuotų labai brangiai, tiesiog kreipkitės į seo specialistus, kurie jums tikrai galės pasiūlyti patį geriausią sprendimą.
Seo auditas
Seo auditas atliekamas siekant nustatyti šiuos svetainės aspektus:
- Programavimo klaidos
- Talpinamo turinio orginalumas
- Serverio parametrai
- Svetainės lankomumas
- Indeksacija paieškos sistemose
- Pasiekiamumas pagal raktinius žodžius
- Vartotojo elgesys svetainėje
- Svetainės funkcionalumas
Tik įsiverinę šiuos veiksnius galime pasiūliti geriausia sprendimo būdą. Periodiškai atliekant tokį svetainės auditą galima užtikrinti, kad interneto svetainė bus pritaikyta paieškos sistemoms ir vartotojams tai maksimaliai padidinti svetainės lankomumą bei pasiekiamumą paieškos sistemose.
Vidinio seo optimizavimas
Vidinio seo optimizacija prasideda nuo svetainės skenavimo ir klaidų identifikavimo. Identifikavę klaidas galime jas pašalinti taip pritakydami svetainę paieškos sistemoms. Dažniausiai patikainačios klaidos tai yra puslapių pavadinimų nebuvimas arba jų panaudojimas ne pagal reikalavimus. Toliau analizuojant svetainę yra surašomi meta title ir meta descripsions kuriuos matome per paieškos sistemą google.
Matome jog meta title yra „Optimizavimas paieškos sistemos – Vikipedija“ dažnai svetainėse būna nurodytas klaidingas arba sunkiai suprantamas meta title todėl dauguma vartotojų ignoruoja tokias svetaines. Toliau mato meta descripsion kuris yra skirtas aprašyti svetainės turinį, šioje sekcijoje galime aprašyti apie parduodama produktą arba teikiamas paslaugas.
Grubiausios pasitaikančios klaidos:
- URL adresų dubliavimas
- Prie svetainės vidinių puslapių yra priršoma galūnė .html arba .php pvz: domenas.lt/kategorija.html arba domenas.lt/kategorija.php
- Svetainės titulinis puslapis yra atvaizduojamas su index.php pvz: domenas.lt/index.php
- Netaisiklingai įdiegtas ssl sertifikatas, dalis svetainės yra kraunama nenaudojant ssl sertifikato
- Nesutvarkytas svetainės krovimo greitis
- Svetainė veikia su www ir be www pvz. į svetainę galime nukeliauti www.domenas.lt ir domenas.lt
Pašalinę šias klaidas galime pateikti paieškos sistemai google jog patikrintų svetainę ir pradėtų indeksuoti puslapį, šiam procesui atlikti naudojamas oficialus google įrankis google webmaster tools.
Išorinio seo optimizacija
Prieš 10 metų ne visos įmonės turėjo interneto svetainę o šiandien vien interneto svetainės turėjimas negarantuoja klientų srauto ypatingai augant konkurencijai. Norint maksimaliai išnaudoti interneto marketingo galimybęs privaloma, kad interneto svetainė būtų matoma paieškos rezultatuose pagal įmonės vykdomos veiklus raktinius žodžius. Didėjant klientų išmanumui retas kuris eina ieškoti informacijos toliau nei antras google puslapis. Šiandien vyrauja tendencija „Jeigu svetainės nėra pirmuose paieškos rezultatų puslapiuose galima teigti jog svetainė iš vis neegzistuoja“. Įvertinus tokius resursus, kaip laikas ir finansai, kurių reikia norint sukurti interneto svetainę didžiausias nuostolis virtualioje erdvėje svetainė, kuri negeneruoja lankomumo. Ypatingai tai jaučia internetinės parduotuvės, kurių pats principas riekalauja, kad jas kas dieną pasiektų stabilūs srautai potencialių klientų.
Seo rezultatai
Vertinant SEO rezultatus nereikėtų pasikliauti vien skaičiais. Didesnis svetainės lankumas nieko nereiškia jeigu svetainės lankytojai palieka interneto svetainę vos pamatę titulinį jos puslapį. Tinkamai parinkti paieškos žodžiai leidžia verslui pasiekti tikslinę lankytojų auditoriją, kuri gali tapti potencialiais klientais. Šiuo atveju nereikėtų taikytis vien į dideles paieškos apimtis turinčius raktinius žodžius, kurie neturi konkretaus ryšio su interneto svetainėje skelbiamu turiniu.
Vertinant kokybę būtina nepamiršti, kad SEO optimizacija yra kompleksinis ir sudėtingas procesas, kuris apima ne tik svetainės lankomumo didinmą, bet ir kokybiško funkcionalumo ir patogumo vartotojui užtikrinimą. Tinkamai pritaikyta paieškos sistemoms svetainė turės daugiau paieškos žodžių žodžių nukreipiančių vartotojus į svetainę, tai pat užims geresnes pozicijas pagal palydinčius paieškos žodžius, kurie nors ir turi mažesnes apimtis, bet generuoja tikslinį klientą.